Alla inlägg av Christer Fors

Klubbtröjor

Klubben kan nu erbjuda medlemmarna att köpa t-shirt eller piké-tröja med klubbens logga. Provexemplar finns att beskåda i nya verandan. Efter utlämnade plagg aviseras medlemmen kostnaden via vårt ekonomisystem.

Piké-tröja 165 kr/st
Finns i storlekarna
S          M        L          XL        XXL

T-shirt 90 kr/st
Finns i storlekarna
S          M        L          XL        XXL

INFO VÅREN 2020

Som framgår av bifogat TBK-Nytt så har vi under rådande omständigheter beslutat att ställa in det planerade vårmötet och andra sammankomster.

Vi har också ett önskemål framfört av våra hamnmästare:

Under rådande omständigheter med corona pandemin vill vi, för att inte bidraga till smittspridning, att ingen som skall sjösätta sin båt kommer hit sjuk/förkyld.

TBK Nytt våren 2020

ELAVLÄSNING MARS 2020

Nu är det återigen dags för avläsning av vår elförbrukning. Ni som har elmätare installerade på er båtplats ombedes att senast 31 mars lämna aktuell elmätarställning. För att underlätta klubbens uppföljning av elförbrukningen bör avläsningen ske så nära inpå 31 mars som möjligt.

Ni hittar er kontaktperson för inrapportering nedan

Kontaktpersoner elavläsning 2020

Mvh Fredrik Johansson
elansvarig@thnbk.se