Medlemsrabatt Båtmässan Göteborg

Medlemsrabatt på Båtmässan i Göteborg

Genom att Trollhättans båtklubb är medlem i Svenska Båtunionen kan vi nu erbjuda alla våra medlemmar rabatt på inträde och boende under båtmässan i Göteborg.

Inträde på båtmässan
Genom att du är medlem i vår klubb är inträdet 120 kr istället för 150 kr under helgerna och vardagsbiljetten 100 kr om du beställer och betalar biljetten på nätet. Barn och ungdomar upp till 16 år har fri entré.

Biljetter köps här: www.batmassan.se/sbu2015.

Bo på hotell i Göteborg under Båtmässan
Västkustens Båtförbund har förhandlat fram ett erbjudande för medlemmarna ibland annat Trollhättans båtklubb genom vårt medlemskap i Svenska Båtunionen får rabatt på Hotell Liseberg Heden under båtmässan i Göteborg. Rabatten är hela 20% på boende inkl. frukost
Bokningarna sker enklast via Hotell Hedens hemsida:
http://liseberg.se/sv/hem/Boende/Hotell/Hotell-Liseberg-Heden/ , bokningskod: batmassa2014. Bokning kan också göras på telefon, uppge bokningskoden. Logipriserna inkluderar stor frukostbuffé. Hotell Liseberg Heden kommer också att lämna ett generöst erbjudande till er som besöker Båtmässan i Göteborg 2015.

För att utnyttja ovanstående erbjudande behöver du ditt medlemskort som du hämtar i värmestugan.